Pomozite nam

Jedan u 5000 dečaka rađa se sa Hemofilijom. Njihova krv ne zgrušava se normalno i izloženi su riziku od unutrašnjeg krvarenja koje može biti fatalno.

Sa adekvatnim tretmanom osobe sa Hemofilijom mogu živeti savršeno zdrav život. Bez nje, mnogi će umreti mladi ili, ako prežive, imaće teška oštećenja zglobova koja ih ostavljaju sa trajnim invaliditetima.

Pomažući Udruženje Hemofiličara Srbije pomažete da više dece i odraslih ljudi sa poremećajem koagulacije dobije terapiju koja im je neophodna. Pridružite se zajednici onih koji pomažu. Tri su načina da pomognete:

  • postanite donor

Dinarski račun Udruženja: 205-67443-04

Devizni račun za donacije iz inostranstva: 5443-17328271

  • postanite član
  • postanite volonter

Telefon udruženja (10–14h ) 064/3284357

Svetski dan hemofilije

17. April – SVETSKI DAN HEMOFILIJE

Tema ovogodišnjeg dana Hemofilije jeste:

TERAPIJA ZA SVE!

Udruženje Hemofiličara Srbije (UHS), i ove godine, aktivno dočekuje dan Hemofilije 17. April, učestvujući u programu organizvanom od strane Svetske Federacije za Hemofiliju (WFH).

Kućna terapija

U toku je akcija za propisivanje kućne terapije, naravno kao i uvek, uz veliku podršku i razumevanje Komisije za Hemofiliju pri Ministarstvu Zdravlja  Republike Srbije i Centra za Hemofiliju pri Zavodu za transfuziju krvi.

Pošaljite nam Vaše mišljenje i predloge na sledeću adresu: akcija@hemofilija.org.yu   

Vežbe za koleno PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Thursday, 26 March 2009 18:48

VEŽBE ZA KOLENO

Ciljevi:

  • Dobra kontrola kvadricepsa (to je mišić koji ispravlja koleno i stopira kolaps kolena pri hodanju i trčanju)
  • Pun opseg savijanja i ispravljanja

Grupe mišića koje se vežbaju:

  • Kvadriceps
  • Tetive kolena

Vežba 1

Sa nogom koja leži ispravljeno, zategnite mišić kvadrticepsa, uzrokujući time da se čašica kolena pomera nagore.

Opuštanje – onda ponovite 10-15 puta.

Vežba 2

Sa kolenom postavljenim preko rolne (npr. flaše umotane u peškir), podignite stopalo gore i ispravite koleno. Spuštajte polako!

Opuštanje – onda ponovite 10-15 puta.

 

Vežba 3

Podizanje ispravljenog kolena: Lezite na krevet ili pod sa ispravljenim nogama i stopalima povučenim prema glavi. Podignite nogu, sa kolenom ispravljenim koliko je god moguće, dok vaše stopalo nije odprilike 40-ak cm od poda. Spuštajte polako.

Opustite – onda ponovite, menjajući noge, 10 puta.

Vežba 4

Ležeći na stomaku, savite i ispravite svoje koleno.

Opuštanje – onda ponovite 15-20 puta.

Vežba 5

Sedeći na ivici kreveta ili stola, ispravite i savite koleno.

Opuštanje – onda ponovite 10-15 puta.

Vežbe 2 do 5 mogu biti otežane vezivanjem malog tereta za članak, kao što je paket pirinča ili vrećice sa peskom.

Vežba 6

Vožnja bicikla

 

 
Banner
RocketTheme Joomla Templates